Η τηλεόραση κόβει χρόνια απ' τη ζωή
Δημοσιεύτηκε την 08-09-2011 / 05:34
Παχυσαρκία, κάπνισμα, αλκοόλ, τηλεόραση: όλοι τουςπαράγοντες επικινδυνότητας για την εμφάνιση καρδιοαγγειακών παθήσεων και για το μικρό προσδόκιμο ζωής.
Σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων του πανεπιστημίου του Κουίνσλαντ που δημοσιεύεται στη Βρετανική Επιθεώρηση Αθλητικής Ιατρικής, όσοι παρακολουθούν ημερησίως τηλεόραση πάνω από έξι ώρες, θα χάσουν σχεδόν πέντε χρόνια από τη ζωή τους, σε σχέση με όσους δεν παρακολουθούν καθόλου τηλεόραση.
Ο Λένερτ Βίρμαν και η επιστημονική του ομάδα υποστηρίζουν ότι κάθε ώρα που περνάει ένας ενήλικας μπροστά από την τηλεόραση τού στερεί σχεδόν 22 λεπτά από τη ζωή του.
Η επιστημονική ομάδα κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα εξετάζοντας τα στοιχεία της Αυστραλιανής Ερευνας για τον Διαβήτη, την Παχυσαρκία και τον Τρόπο Ζωής, στην οποία περισσότεροι από 11.000 πολίτες, ηλικίας άνω των 25 ετών, κλήθηκαν να απαντήσουν για την σχέση τους με την τηλεόραση, και στη συνέχεια συνέκρινε τα στοιχεία αυτά με τα ποσοστά θνησιμότητας.
Το 2008, πάντως, οι αυστραλοί ενήλικες παρακολούθησαν 9.8 δισεκατομμύρια ώρες τηλεόραση...
ΑΠΕ, British Journal of Sports Medicine